ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دستای گرمت

هنوزم دستای گرمت جای امنی واسه گریستن
تــــو قشنگی مثل بارون من دلم پر از گلایست
هنوزم تو این هیاهو توی این بغض شبونه
منو گنجیشکای خونه دیدنت عادتمونه


پشت پنجره هنوزم چشم به راهت میشینم
ای که بی تــــو خودمو تک و تنها میبینم

پشت پنجره هنوزم چشم به راهت میشینم
ای که بی تــــو خودمو تک و تنها میبینم


ما دو تا پنجره بودیم گفتی که باید بمیریم
دیوارا همه خراب شد ولی ما هنوز اسیریم
ما هنوزم مثل مرداب مسخ آیینه کویریم
ما همونیم که میخواستیم خورشیدو با دست بگیریم

گریه هام حروم شدن کاری بکن
چشم من بیا منو یاری بکن

گریه هام حروم شدن کاری بکن
چشم من بیا منو یاری بکن


وقتی که به تــــو رسیدم
هنوزم آهو نفس داشت
هنوزم چلچله انگار تو چشاش غم قفس داشت
غزلک گریه نمی کرد تو شبای بی چراغی
منو تــــو هم قصه بودیم از ستاره به اقــاقی
 از ستاره به اقـــاقی


حالا اما دیگه وقت رفتنه
جاده اسم منو فریاد میزنه


حالا اما دیگه وقت رفتنه
جاده اسم منو فریاد میزنه


حالا من موندم و یاد کوچه های خالی و خیس
یاد خونه ای که دیگه خیلی وقته مال ما نیست


اگه خاموشم و خسته
اگه از تــــو دور دورم
تکیه کن به من غریبه
من یه کوه پرغرورم

پشت پنجره هنوزم چشم به راهت میشینم
ای که بی تــــو خودمو تک و تنها میبینم

پشت پنجره هنوزم چشم به راهت میشینم
ای که بی تــــو خودمو تک و تنها میبینم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:30 | |